when we drink we do it right

skola idag, har fortfarande inte riktigt kommit igång än asså, men gör väl de snart med läxor och prov säkert, kul! nationella är ju snart också, fejnt! mamma kom och hämta mig efter skolan, så vi drog till federal för att byta min piercing, valde en vit diamant, vart görnice! men så jävla ont de gjorde, kändes likadant som att ta själva piercingen? jeeez, tänker inte byta smycke igen kan jag säga, fast den är lite öm eftersom de var bara 3 veckor sen jag gjorde den men jaja :) hade förresten galet kul på måndagsklubben, började hos Fia med ett par och sen drog vi ut vid 10, resten drog hem vid 11 typ men jag och Isa stanna och hade det skitnice :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0