week

skola en kortis idag bara, närmare en timma? älskar ju tisdagar för vi bestämmer över dom helt själva. mamma kom och hämta mig så åkte vi till the phonehouse och beställde mobilen, nästa vecka sa dom, jag säger 5 veckor? får se hur de blir, dom brukar alltid säga nåt så blire något annat och min mobil faller sönder och samman så behöver faktiskt ha den snarast! gick på ikano en sväng också, köpte en vit och en grå halsduk plus skinnhandskar, döläckra barre! åkte även och övningskörde me mamma, känns bättre och bättre nu :D vid 5 åkte jag och jossan och träna, stackars jossan hade fått punktering plus att hennes egna cykel har blivit snodd..

Kommentarer
Postat av: Jossan

jävla tattareee.............................

2010-09-09 @ 07:48:13
URL: http://jossaane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0