2 september

varit sjukt seg hela dagen, skolan gick segt som fan också! bara en massa tråkiga lektioner, inte okej inte okej! plus att det är ju verkligen höst, 8 grader när jag cykla hem ifrån i morse, fyfan asså! behöver redan vantar, gillar inte vårat klimat, vi har sommar i 2 månader, ööösch,  drog iaf hem efter skolan runt halv 2, slagga i soffan men tvinga mig upp för att åka och träna, sjukt jobbigt idag! men känns så jävla bra efteråt, nu ska vi ta tag it minsann! :D ikväll blire lugnt som vanligt och kolla på tv och äta pappas underbara kantarellmackor! dööör. och imorn blire skolan och vårat iv val kickar igång också, riktigt nice att Gaby och jag har samma! och på kvällen blire gaby som kickar fet kräftskiva hos henne :D ( jag äter dock tacopaj ist, hatar kräftor... )


Kommentarer
Postat av: herr kantarell

duuuu kan va en tacopaj okej ??

2010-09-02 @ 20:26:30
Postat av: Ellinor

HAHAHAHAHAAHAH! herr kantarell

2010-09-05 @ 14:14:20
URL: http://ellinormidhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0