Helgen.

I fredags var de äntligen skolan! fattar inte ens själv att jag kan säga så, man jobba gratis är ju inte skoj, men skulle lätt kunna tänka mig ett jobb där och få pengar fört! :) hem efter skolan och sen bussen till lambo där Linnea hade förfest, sen drog jag,isa och Linnea till Nationernas, heeelt okej kväll asså :)! men nu ska jag vänta med utgångar tror jag, så säger jag alltid men ändå! (;

Igår hade jag och jossan bara myskväll :D käka ostbågar och kolla på tv (: hon drog runt halv 12-12 sen slockna jag direkt. Vakna runt 10, sen vid 2 åkte vi och kolla lägenhet vid rese dom nya, men vaar så himlans litet, mitt rum skulle det få plats med en säng, enbart! men hade dörren till balkongen där dock :D jaja vi får väl se. vill komma lite närmare stan!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0