ett bra jävla tag sen

nu vare som sagt ett bra jävla tag sen jag skrev här :) inte blivit av minsann! hmm jaa, i fredags hade jag förfest här med massa brudar + tonie & Rolle. Satt här till klockan 11 sen tog vi taxi in till staden, drog till pitch en sväng och träffa fejnt folk, men inte så mkt drag så blev en underbar kebabtallrik, dom är ju heliga när man dricker, mums. sen dela jag och joss på en taxi hemåt runt halv 3. Igår blev de chillkväll med rebban och jossan, jag och rebban köpte godis och pizza, så bakisdagarna ska vara!!! :) sen satt vi hos mig och kolla på tv (: sen lämna dom mig dom små rackarna..

idag har jag sooovit, sen tränat och pluggat på en prov tills imorn, men kan inget som vanligt :) jävla skojigt de där. och på tisdag börjar praktiken, får ju ångest över att bara tänka på att man enbart får 20 jävla kr om dagen, ge mig ett jobb där ist (:

nu ska jag hålla upp ögonen som Mr.Bean gör (rebban fattar) och klara att sitta uppe till klockan 1, då är Jersey shore slut och jag tar fan sovmorgon imorn :) great!
 
hepåååre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0