aaaaee

Allting börjar om. Jag kan börja om
Jag behöver hela mig, så jag kan ge dig hela mig
När allting börjar om.


Skola idag, tog ju sovmorgon så kom till skolan runt 11 tiden. hade några lektioner sen tagga jag och anki till barngympan, var rätt soft ändå och gick relativt fort. Aha imorn börjar praktiken, känner mig rätt lugn :) men känns sååådär att gå upp klockan 6, fyfan kmr ju vara helt död, och så ska jag cykla + att det ska snöa, bli inte förvånade om ni ser mig liggandes i nåt dike, ramlar ju alltid med cykeln på vinter och nu kmr jag vara skittrött också som ett litet plus i kanten! hahaha. så ska praktisera i 6 veckor på classe barre! :) blir nog great.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0