Söndag

igår drog jag till fia runt 9 tiden, så drog vi ut till Tallboda vid 10 ungefär, satt och lirade med andra ord och bara kolla film, fick skjuts hem vid halv 2 så cyklade jag resten av biten i spöregn :D uschusch. haha

idag, ska ut och gå en sväng om det inte har tänkt och regna eller nåt sånt? måste också hyra robinsson crusoe filmen om inte mor har gjort de, ska ha läst ut en bok på 300 sidor tills imorn så fan jag ser filmen ist :)
Angelica var förbi här förut och skulle hämta en bok, sen drar hon till Turkiet ikväll! jävla bögunge, så jävla skönt och sola&bada, jag vill me utomlands!!!!!


jag och fia! :)

Kommentarer
Postat av: bullen

haha mm filmen slutar "nooooooooooog" lika dant

2010-05-25 @ 16:25:45
Postat av: Ellinor

hahahahaaha asså, nääää :D

lägg av '' bullen'' :D

2010-05-25 @ 21:23:51
URL: http://ellinormidhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0