pluuuuuuuuuuugg

blev ingen träning som sagt, vad vare jag sa? haha säger alltid så men blir aldrig av, hoppa iaf upp på crosstrainern några ynka minuter, de sög så jag hoppa av och kolla på tv ist :) mkt bättre så. precis kollat klart på anna anka, rätt person vann iaf då! :) imorn börjar jag skolan klockan 1 och ska bara skriva ett prov, skönt! hoppas jag klarar de, borde allt göra de. Nae men kanske ska fortsätta med min uppsats som ska vara på 10 sidor, SAMHÄLL också. suveränt ämne HEHE. jag skriver iaf om Greenpeace om ni undrar! prov imorn, prov på fredag, och har 2 prov kvar i lars kurs , 10 sidors uppsats och sen ska jag ha läst en bok på 300 sidor tills måndag, ser filmen ist va ? aa fan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0