onsdag

skola, gick på stan med med jonte och emil en sväng sen mötte jag upp mamma, fick en byxdress och en klänning! nåt av de lär de väl bli på skolavslutningen, på tal om den, va gör man på skolavslutningen? kanske vara här först sen går jag och resten som kan ut på krogen tror jag allt ! :) blir feejnt,

i helgen blire förhoppningsvis hamnfestivalen, beror på vädret! hatar att i Sverige måste man sitta och kolla vädret varje dag, på sommarn ska man inte ens behöva de! det ska vara fint jämt, dääääärför jag ska flytta till Australien, jag ska verkligen. finns ingenting som håller mig tbx för tillfället!

sometimes i feel like trowin' my hands up in the air, i know i can count on you
sometimes i feel like sayin' lord i just don't care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0