Onsdag

skön dag i skolan idag igen? ojoj! mycket bra. fick dock reda på igår att jag hade missat ett prov i en av kurserna så får ig i de och göra om de i 3:an? palla att de säger till mig nu, några dagar innan vi slutar, men äsch tar de som de kommer, jag ska ändå bli polis minsann så har ingen användning av dom ämnena ändå :D haha.
slutade vid 10-11 idag och mamma och jag gick en långprommis, ska till friskis nu snart och köra ett pass också vare tänkt, så säger man jämt så får se om det ens blir av då! :) yepppp! Älskar att det börjar bli riktigt varmt, kom ut i morse och skulle cykla till skolan och fick världens chock över att man inte frös? nu äre solen som ska komma fram också och om regnet tänker titta fram tänker jag skjuta de! :o

puss då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0