Fredag

mamma och jag gick till Maxtatto idag och tänkte beställa tid, kom några dagar försent och kommer isåfall få min tatuering nångång i septemer, kul jul och vänta sålänge, så får se ifall vi hittar nåt annat ställe eller så får jag vänta, jävla stjärt, aja då har jag lite tid på mig att bestämma vad jag vill göra ,blir ju typ hela revbenen så kan ju va gött och veta lejte då :D måste fixa min gamla ujujuj.

igår var jag och gaby ute på en weedig promenad sen tagga vi hem till henne en sväng :) görnajs!
ikväll ska jag chilla, så jäääävla trött, bara sitta och njuta över att praktiken är slut, kul i 3:an sen. njaaa?
imorn kommer gaby hit, så hittar vi på nåt kul barre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0