halloj!

solat och badat i tinnis idag med jossan, låg och stekte rätt rejält! satan så varmt de var idag, jag älskart! låg där mellan 11 och halv 3 typ, polisen kom och haffa en liten snorunge som hade gjort nåt också, säkert snott nåt hahaha, mitt framtida yrke minsann! inte att sno utan att bli polis (Y) jaja, vi drog in till staden och jag hitta en ny kärlek, ett par kilklackar på scorett, 700 kr och nu är dom mina, jag älskaaaaaaaaaar dom! riktigt höga är dom och jag blir väl runt 1,85 i dom, rätt manlig så att säga :) men ändå så snyggt att vara gööörlång :D dom måste invigas snarast! ikväll blire lugnt, hoppas att min kompanjon jossan går en trapp upp och umgås med mig :L

imorn äre midsommar och de firas ute i Kisa hos fia! ska bli fint väder också så det blir greeeeeeat! vi sover kvar där och drar hem på lördagmorgonen :)

på måndag börjar jag jobbet! var där igår och kollade vad jag skulle få göra, puuh nervös är jag, tur att jag har snälla grappar omkring mig då som får hjälpa mig, man får ju inte vara rädd att få skit under naglarna om man säger så, bara sjuttielva snubbar som jobbar och svetsar och har sig, kmr jag där :) helt lost, haha jättenervös! men de ska bli bra, CASH IS KING!




 dom ser korta och klumpiga ut men det är dom inte! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0