you're looking at a winner

jobbet gick bra, lite segt för de finns inte så jättemkt att göra men fan, de wullar på! kom hem och slockna i soffan som vanligt, gör jag JÄMT! och helt medvetslös blir jag också, man somnar om 17 ggr också och vet inte vem man är när man vaknar, hahaha, galet. jaja, hoppas att den här veckan går snabbt så är jag klar mä't sen!!!! :) fyller år om 2½ vecka också, faaaaaaaaan vad jag längtar! och ankistjärt fyller lördagen innan mig :)


bjuder på en galet snygg bild på mig och denkarn!!

Kommentarer
Postat av: denkarn hah

hoppas ja är bjuden då :)

2010-07-19 @ 19:24:31
Postat av: Ellinor

haha dock bara tjejmiddag, men det är klart :D

2010-07-19 @ 23:08:34
URL: http://ellinormidhammar.blogg.se/
Postat av: denkarn

hah tänkte vel att ja skulle passa in där

2010-07-21 @ 20:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0