sometimes u can't make it on your own

vakna vid kvart över 11, dösvettig! mitt rum kan vara de varmaste alltså! så vågar jag inte ha öppet fönster på nätterna heller, för de hänger spindlar som är större än ah, jag venne vad! usch, nu har vi iaf förstört deras nät så hoppas dom inte kmr tillbaks, då ska jag skjuta dom. aa drog till ikano med mor min, fick med mig 2 bruna hårfärger hem och en militärgrön skjorta, riktigt osäker på om jag ska ha kvar den hmm... hitta en silvrig skitstor klocka jag ska köpa oxå :) och nu blir jag brunhårig igen! aja, igår träffa jag gaby vid halv 10 ungefär, vi satte oss och fika, :D görnajs! drog mig hemåt vid halv 12. Måste bara tillägga att det är exakt 2 veckor kvar tills jag fyller :) woop woop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0