i keep on running and nothing works, i can't get away from you!

Var i söderköping idag med mor och far, jag döööööööööör vad varmt! men jag älskar fan varenda sekund iaf, även fast jag går och lökar sönder men det är wätt fejnt! köpte iaf med mig 4 stora ringar, blir ju nästan som knogjärn men de kan ju komma till användning ibland :o ? 100 kr sammanlagt :D wedigt kap där!  Igår drog jag ju till gaby iaf, blev ingen dricka... men så jävla gött ändå :) och älskar deras lägenhet, mömma!

ikväll blir de att träffa ankyyy panky, vi ska till jonte och lira lite gin rummy! dom kan ju drömma om att dom vinner emot mig :) jag är fan en mästare på de dära minsann!

jajamensan, nu äre 5 arbetsdagar kvar och 21 dagar kvar tills jag är 18, life is fuckin' great! och vi funderar på att dra utomlands oxå,  hoppas de blir av ;D!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0