18

GRATTIS ANGELICA 18 FUCKING ÅR!!!! :D nu äre bara en vecka kvar för mig! TAGGAR VI! var på ikano med ducky förut på dagen, fick med mig en jeansväst från carlings och en tröja från lindex, görnajs! sen vid 9 drog vi och fika på steves och bara satt och snacka :) sen tagga vi ner till rese för att ta våra bussar hem, står jag och väntar helt fridfullt på min buss och det står att den går om 1 min fast den har ff inte kommit? whataa hell tänkte jag, och sen ser jag att min buss ändras och står 16 på den och står på heeelt fel busshållsplats och körde iväg, SKOTT!!!!!!! död åt östgötatrafiken säger jag bara! så var bara för mami att hoppa in i bilen och hämta meh, bortskämd som jag är och grejer, men yeye :) kul om ni orka läsa allt de där :) jaja, imorn blire iaf att åka hem till anki och fira hennes 18års dag :)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0