sjukis

vakna tidigt idag och drog och gjorde några ärenden med mor! köpte blommor, drog till federal och skulle till maxtatto och måla upp tatton, men som vanligt när jag är där har dom inte öppet fast de står att dom ska ha det? blir galen, och jag ska göra den om en månad liksom, jaja får gå dit imorn igen! vart lite happy när jag fick mina skattepengar från skatteverket idag också :D görbra. ahaa imorn äre skola och jag är sjuk, som vanligt! blir alltid sjuk innan skolan, lite av en tradition tror jag allt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bajsa bör man annars dör man

2010-08-16 @ 21:45:11
Postat av: Ellinor

just därför du kmr leva tills du är 150 med din rännsketa jossan :) :) HIHIHIHI

2010-08-16 @ 22:12:10
URL: http://ellinormidhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0