Don't try to change me!

börja skolan kvart över 8, tagga därifrån vid 9, hade ingen lärare och vi kom fan ingen vart så vi drog oss hemåt, skööönt! älskar skoldagarna såhär i starten :D, jag och mamma åkte ut och övningskörde, gick riktigt bra! känner pressen av att ta körkortet nu asså, det är de ända folk pratar om verkar de som haha! ska bara ta tag i teorin och det känns sådär... men nångång ska jag få de där kortet! imorn blire skolan en sväng sen ska jag och mamma på stan och leta lite nya dojor till mig, eller boots/kängor typ, har fastnat för ett par men dom är ju sveeeejndyra! får se hur bra min övertalnings förmåga är ! ;D

Kommentarer
Postat av: Elmoo

BRA ELLIT! Jag fick 62/70 på första försöket på fas B och man behöver 63 ju så jag slog sönder morsan dator och sen laga de ;PPppPpPPPpPpPPPppppPPP

2010-08-24 @ 23:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0