You shouldn't hesitate

Igår vart de bara en chilldag, träna och sen låg jag bara och kolla på jersey shore maraton, förjävla bra. Runt 12 på natten fick jag även besök av jossan en sväng, vi snacka om lite allt möjligt, speciellt om den sämre arten, killar asså. ajajaj.. sen gick hon en trappa ner hem till sig och jag la mig och sov. :)

Idag var jag på ikano med min kära mor, fick med mig en skjorta,nagellack och lite småsaker hem, letar fortfarande efter mina knogjärns ringar men finns ingenstans!!! och på internet är dom fan för dyra, inte värt de.
Gick även och presentera mig på min praktikplats som jag ska vara v 17-18 nämligen Vero Moda. Blir nog görbra de där! Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Ska iaf träna med jossan så umgås nog med henne ikväll :)


Söt bild, jaarråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0