Torsdag

praktik idag igen, packa upp kläder och same ol' same ol', drog till Linds och käka med jonte och anki, jag och anki drog en hamburgartallrik, dock inte värt 80 spänn, så gott vare inte!!! ovärt. sen jobba jag en sväng till och sen sluta jag vid 3 tiden, anki och jag drog till stan, köpte mig en randig tröjjävel :) den var fejn, hämta även min spetsklänning, va riktigt snygg på! men ganska kort så kan inte böja mig ner för då visar jag hela reeeeeva!

Skola imorn!!! asså trodde jag aldrig jag skulle säga att jag fucking längtar dit! Finns den ens? längtar tills jag får stå där och dekorera mina fina bakelser på ivvalet, vill aldrig sluta skolan och bara jobba, aae :/ har jag märkt nu, ska dock bli polis saatteeeeee!  aa men peppa valborg då :) blir ju att dricka som en liten judepappa.

puss då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0