no games

igår var jag i skolan sen sooooov jag massor, hade riktigt ont i huvet, sen kom Andy hit och sussa :)

slapp dag i skolan, sluta klockan 1 mycket skönt. Jag borde suttit kvar och pluggat för jag har så jävla mkt just nu för jag har skitit i att göra prov och de ångrar man alltid sen... men det löser sig, de göre alltid :)

Idag har vi firat pappa som fyller år , old man :) käka mammas lasagne och hemmagjord pizzasallad, asså ni fattar inte, mummaaaa! nu ikväll ska jag väl fortsätta med mitt pluggande, brukar gå så bra med mitt temprament, blir bara arg. höhöhö

helgen blir ju perfa, gaby ville typ bowla eller nåt annat kul på fredag och på lördag blire fiesta hos jossis :)


kan ju lägga ut en bild på mina nya hockerklackar, 13 cm klack, kmr bryta fossingarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0