Hundred million dollars

tränat på min underbara crosstrainer idag! man fick ju med en dvd där dom visar, asså trodde helt seriöst att jag skulle avlida, så jävla jobbigt! kanske inte ska köra så hårt pga min hosta som vägrar ge sig , haha men det är fejnt barre :D sen kom andy helt plötsligt, så glodde på tv en svänga sen bada jag :) har precis sett klart på mitt underbara program Jersey Shore, alla borde kolla på de! MTV på söndagar är heliga.  Imorn är det skola igen och vi ska göra egna saker på iv-valet, jag ska minsann göra smulpaj och pannacotta, intressant :)

på tal om annat är jag jättesuuuuugen på att tatuera mig igen, bilden nedanför är ju min gamla tatuering som jag förstörde typ :( men de ska vi fixa till för jag ska beställa tatueringstid nästa vecka, så den ska gå upp på hela revbena, göööuuud så läckert!!



you never said thank u, and you took me for granted i let you in my house and made you a part of my family..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0