god morgon

Igår tog jag de lugnt på dagen, sen blev de att köra ett intensivpass med jossan, så jävla jobbigt var! men känns alltid bra efteråt, drog hem och döööscha, sen kom jossan upp hit och vi kolla på alla bra program som är på tisdagar :) sen tagga hon ner till sig runt 1 halv 2 :)

Vakna för en stund sen, eller vaknat 2323 ggr imorse för att dom håller på att borstar bort allt grus nere på vägarna, låter som dom är i mitt rum föfan, även fast jag bor på 4:e våningen. Så har precis käkat lite frulle och nu ska jag ut och powerwalka med gaby! Och senare ikväll kommer brorsan hit och gör ett nytt försök för att få mig att förstå matte, brukar ju sådär, fan jag är sääämst och jag har inget tålamod när det gäller någonting så blir bara arg.. jaja de ska väl gå bra.




Kommentarer
Postat av: Jossan

hahahha, asså jag HATAR att man alltid blir väckt. Dom ska alltid hålla på o styra med ngt varje morgon.

2010-04-07 @ 13:20:02
URL: http://jossaane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0