fredag

bara tagit de lugnt ikväll och tagit hand om syrran, hon har ju så ont, kan inte ens ställa sig upp själv så jag får lyfta upp henne varje gång, jaja ska man vara fin får man lida pin! :) ska gå och lägga mig snart,  och ja, jag är medveten om att klockan är typ 10 över 10, men jag har tråkigt och är trött, och ah ska bara tagga tills imorn, är lite små avis på dom som ska på studentkryssning, har dock bara 1 år kvar!!! ujuj så skönt, sen ska jag plugga vidare och bli polis, jarååå!


gammal bild, min 17 årsdag vare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du bli polis??? Faan va kul!!!

2010-04-17 @ 12:18:17
Postat av: Ellinor

Svar anonym, yes de ska jag!

2010-04-17 @ 12:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0