Corren

hade ställt klockan på kvart i 7 och gick upp som vanligt, tänkte ska jag orka gå till skolan? kom på typ vid halv 8 att jag börjar ju fan vid halv 10 så låg och glodde på tv. Jag och Eve var inte med på idrotten så vi satte oss utanför matsalen och chilla, då kmr de fram en tjej och en kille och frågar ifall vi vill svara på frågor och vara med i corren, LÄTT JU! så vi svara på lite frågor om sommarjobb, hoppas inte att jag sa nåt dumt eller pinsamt nu haha. sen fick vi gå ut genom ingången med vinden i håret medans han tog massa kort, hahaha. kändisar. så bäst för er att ni kollar i corren imornbitti :)

idag, sluta vid halv 5 typ eftersom jag satt och gjorde ett prov i 212010 år, men de gick nog fan rätt skapligt! så de känns gött, har ett prov imorn också men de kmr gå galant.  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0